Loading...

Transport București Duisburg


București Duisburg
Sumar ruta
Plecare: București (Romania)
Sosire: Duisburg (Germany)

Info Biletetransport: +40723342224 intre orele 8:00 si 23:00

RSCtrans efectueaza transport de persoane in peste 400 de destinatii cu autocar si microbuz  8+1 locuri. Transportul se efectueaza in cele mai bune conditii, cu masini dotate cu sisteme de confort si siguranta de ultima generatie. Deasemenea transportul de persoane are tot timpul 2 soferi profesionisti si amabili in orice moment. In pretul calatoriei este inclus: o geanta de mana si un bagaj de 40 kg.

Grupurile de persoane care calatoresc pe traseul București – Duisburg beneficiaza de reduceri importante, copiii intre  2 si 10 ani au 20 % reducere din pretul biletului intreg, iar la 8 calatorii efectuate  cu noi, cea dea 9 este gratuita.

Transport persoane București – Duisburg cu plecare zilnica.

Transport persoane Duisburg – București cu plecare zilnica.

Informatii si rezervari:
Oras: București
mobil/fix:  +40723342224
email: office@biletetransport.ro

Destinatii populare din Germania :

berlin

Berlin

Germany’s capital, with the Reichstag, Brandenburg Gate, the Holocaust memorial & Berlin Wall.

munich

Munich

Bavarian capital known for Oktoberfest, the Hofbräuhaus beer hall & the Residenz palace & museum.

frankfurt

Frankfurt

German riverside city with European Central Bank, plus Goethe House, Städel & other notable museums.

nuremberg

Nuremberg

German City known for Kaiserburg Castle, the handmade crafts of Handwerkerhof & WWII history.

Informatii utile despre Duisburg

Prima silabă a numelui orașului ar putea reveni la rădăcina proto-indo-europeană *dʰeus-, adică ceva de genul „zonă umedă” sau „câmpie inundabilă”. loc în lunca inundabilă”. O altă interpretare presupune că numele este derivat din vechea germană „duis”, care înseamnă „deal”. [necesită citare] Duisburg ar putea însemna ceva de genul „castel pe deal”. Astfel, un loc pe un deal cu vedere la Rin, care ar putea face referire la zona actualei Primărie. Duisburggau a fost și numele medievalului Gau de pe Rinul de Jos.

O legendă înregistrată de Johannes Aventinus spune că Duisburgul a fost construit de omonim Tuisto, progenitorul mitic al germanilor, ca. 2395 î.Hr. Nu există nimic care să stabilească vreo bază istorică pentru o astfel de înființare timpurie a Duisburgului, care ar fi făcut-o printre cele mai vechi orașe din Europa.

Ultimele studii arheologice arată că piața de astăzi era deja folosită în primul secol. A fost principalul loc comercial central al orașului încă din secolul al V-lea. Orașul însuși era situat la „Hellweg”, o importantă rută comercială medievală și la un vad peste Rin. Romanii păzeau deja vadul.

Datorită poziției geografice favorabile a orașului a fost construit un palatinat și orașului i s-a acordat în curând carta regală a unui oraș liber. Duisburg a devenit membru al Ligii Hanseatice. În jurul anului 1000, râul Rin s-a mutat spre vest de oraș. Acest lucru a pus capăt dezvoltării orașului ca oraș comercial și a devenit curând un oraș rural liniștit.

Producțiile cartografului Gerardus Mercator și înființarea unei universități în 1655 au stabilit renumele orașului ca „Duisburg educat”.

Apariția industriilor de tutun și textile în secolul al XVIII-lea a făcut din Duisburg un centru industrial. Marile companii industriale, cum ar fi firmele producătoare de fier și oțel, au influențat dezvoltarea orașului în provincia Rinului Prusac. Zone mari de locuințe în apropierea locurilor de producție erau construite pe măsură ce muncitorii și familiile lor s-au mutat.

Un centru logistic important în Ruhr și locație a industriilor chimice, siderurgice și fierului, Duisburg a fost ținta principală a bombardierelor aliate. Ca atare, este considerat de unii istorici[care?] ca fiind singurul oraș german cel mai puternic bombardat de către Aliați în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, cu zone industriale și blocuri rezidențiale vizate de bombele incendiare ale Aliaților.

În noaptea de 12 spre 13 iunie 1941, bombardierele britanice au aruncat un total de 445 de tone de bombe în și în jurul orașului Duisburg. Ca parte a bătăliei de la Ruhr, un alt raid britanic de 577 de bombardiere a distrus orașul vechi între 12 și 13 mai 1943 cu 1.599 de tone de bombe. În timpul bombardamentelor, 96.000 de oameni au rămas fără adăpost, cu nenumărate vieți pierdute.

În 1944, orașul a fost din nou grav avariat, deoarece un total de 2.000 de tone de bombe au fost aruncate pe 22 mai. Pe 14 octombrie, tonajul a fost repetat cu 2.018 tone când bombardierele Halifax, Lancaster și Mosquito au apărut deasupra Duisburgului, ca parte a operațiunii Hurricane. Acest raid în lumina zilei a fost urmat de un atac de noapte; peste 24 de ore, aproximativ 9.000 de tone de HE și incendiare fuseseră aruncate pe Duisburg. Au urmat numeroase atacuri similare până la sfârșitul anului 1944.

Avansarea terestră a Aliaților în Germania a ajuns la Duisburg în aprilie 1945. Divizia a 17-a aeropurtată a SUA, acționând ca infanterie obișnuită și nu în rol de parașută, a întâlnit doar rezistență împrăștiată. în apropiere și a capturat orașul la 12 aprilie 1945.[1]

La 8 mai 1945, grupul de ingineri ADSEC A, condus de colonelul Helmer Swenholt, comandantul Regimentului 332 de ingineri generale, a construit un pod feroviar între Duisburg și Rheinhausen peste Rin. A avut 860 de metri lungime și a fost construit în șase zile, cincisprezece ore și douăzeci de minute, un timp record. A fost numit „Podul Victoriei”.[2]