Loading...

Transport București Eindhoven


București Eindhoven
Sumar ruta
Plecare: București (Romania)
Sosire: Eindhoven (Holland)

Info Biletetransport: +40723342224 intre orele 8:00 si 23:00

RSCtrans efectueaza transport de persoane in peste 400 de destinatii cu autocar si microbuz  8+1 locuri. Transportul se efectueaza in cele mai bune conditii, cu masini dotate cu sisteme de confort si siguranta de ultima generatie. Deasemenea transportul de persoane are tot timpul 2 soferi profesionisti si amabili in orice moment. In pretul calatoriei este inclus: o geanta de mana si un bagaj de 40 kg,

Grupurile de persoane care calatoresc pe traseul București – Eindhoven beneficiaza de reduceri importante, copiii intre  2 si 10 ani au 20 % reducere din pretul biletului intreg, iar la 8 calatorii efectuate  cu noi, cea dea 9 este gratuita.

Transport persoane București – Eindhoven cu plecare zilnica.

Transport persoane Eindhoven – București cu plecare zilnica.

Transport persoane București – Eindhoven cu plecare in fiecare Marti, Miercuri, Vineri , Sambata si Duminica.

Transport persoane Eindhoven – București cu plecare in fiecare Luni, Marti, Joi , Vineri si Sambata.

Informatii si rezervari:
Oras: București
mobil/fix:  +40723342224
email: office@biletetransport.ro

Destinatii populare din Olanda :

amsterdam

Amsterdam

Netherlands capital, with canals, cycle paths & museums with works by Van Gogh, Rembrandt & Vermeer.

volendam

Volendam

Dutch town on the Markermeer Lake, known for its fishing harbor, colorful houses & Volendam Museum.

haarlem

Haarlem

Medieval city of Dutch Golden Age painter Frans Hals, art museums & a pipe organ played by Mozart.

marken

Marken

Lighthouses and fishing

Informatii utile despre Eindhoven

Istoria scrisă a Eindhovenului a început în 1232, când ducele Hendrik I de Brabant a acordat drepturi de oraș lui Eindhoven, pe atunci un mic oraș chiar la confluența râurilor Dommel și Gender. La momentul acordării statutului său, Eindhoven avea aproximativ 170 de case închise de un meterez. Chiar în afara zidurilor orașului se afla un mic castel. Orașului i s-a acordat și dreptul de a organiza o piață săptămânală, iar fermierii din satele din apropiere au fost obligați să vină la Eindhoven pentru a-și vinde produsele. Un alt factor în înființarea sa a fost amplasarea sa pe ruta comercială de la Olanda la Liège.

În jurul anului 1388, fortificațiile orașului au fost întărite în continuare. Iar între 1413 și 1420 a fost construit un nou castel în interiorul zidurilor orașului. În 1486, Eindhoven a fost jefuit și ars de trupele din Guelders.

Reconstrucția orașului Eindhoven a fost finalizată în 1502, cu un meterez mai puternic și un nou castel. Cu toate acestea, în 1543 a căzut din nou, lucrările sale de apărare fiind neglijate din cauza sărăciei.

Un mare incendiu în 1554 a distrus 75% din case, dar până în 1560 acestea au fost reconstruite cu ajutorul lui William I de Orange. În timpul revoltei olandeze, Eindhoven și-a schimbat mâinile între olandezi și spanioli de mai multe ori, timp în care a fost incendiat de soldații spanioli renegați, până când în cele din urmă, în 1583, a fost capturat din nou de trupele spaniole și zidurile orașului au fost demolate.

Eindhoven nu a devenit parte a Țărilor de Jos decât în ​​1629. În timpul ocupației franceze, Eindhoven a suferit din nou, multe dintre casele sale fiind distruse de forțele invadatoare. Eindhoven a rămas un oraș minor după aceea până la începutul revoluției industriale.

Revoluția industrială din secolul al XIX-lea a oferit un impuls major de creștere. Au fost construite canale, drumuri și căi ferate. Eindhoven a fost conectat la principalul canal Zuid-Willemsvaart prin ramificația Eindhovens Kanaal în 1843 și a fost conectat pe calea ferată la Tilburg, ‘s-Hertogenbosch, Venlo și Belgia între 1866 și 1870. Activitățile industriale s-au concentrat inițial în jurul tutunului și textilelor și au avut o expansiune odată cu ascensiunea gigantului de iluminat și electronice Philips, care a fost fondată ca o companie de producție de becuri în Eindhoven în 1891.

Industrializarea a adus creșterea populației în Eindhoven. La înființarea Regatului Țărilor de Jos în 1815, Eindhoven avea 2.310 de locuitori.

Până în 1920, populația era de 47.946; până în 1925 era de 63.870, iar în 1935, aceasta a crescut la 103.030.[1] Creșterea explozivă a industriei în regiune și nevoile ulterioare de locuințe ale muncitorilor au cerut schimbări radicale în administrație, deoarece orașul Eindhoven era încă limitat la limitele orașului său medieval. În 1920, cele cinci municipalități învecinate Woensel , Tongelre , Stratum , Gestel en Blaarthem și Strijp , care au suportat deja cea mai mare parte a nevoilor de locuințe și a problemelor aferente, au fost încorporate în noua municipalitate Groot-Eindhoven. Prefixul „Groot-” a fost eliminat ulterior.

După încorporarea din 1920, cele cinci foste municipalități au devenit districte ale municipalității Eindhoven, Eindhoven-Centrum formând al șaselea. De atunci, un al șaptelea district suplimentar a fost format prin împărțirea celui mai mare district, cel din Woensel, în Woensel-Zuid și Woensel-Noord.

Începutul secolului al XX-lea a văzut adăugări în industria tehnică odată cu apariția companiei de producție de mașini și camioane Van Doorne’s Aanhangwagenfabriek, care mai târziu a fost redenumită Automobiel Fabriek a lui Van Doorne și trecerea ulterioară către electronică și inginerie, cu tutunul tradițional. iar industriile textile în scădere și în cele din urmă dispărând în anii 1970.

Un prim raid aerian în al Doilea Război Mondial a fost efectuat de RAF pe 6 decembrie 1942, vizând fabrica Philips din centrul orașului, în care au murit 148 de civili, chiar dacă atacul a fost efectuat într-o duminică cu zboruri joase. Bombarderii țânțari.[2][3] Raiduri aeriene de amploare, inclusiv bombardamentul Luftwaffe din 19 septembrie 1944 în timpul Operațiunii Market Garden, au distrus mari părți ale orașului și au ucis 227 de civili, lăsând 800 de răniți. Reconstrucția care a urmat a lăsat foarte puține vestigii istorice, iar perioada de reconstrucție postbelică a văzut planuri drastice de renovare în stil înaltă, dintre care unele au fost implementate. La acea vreme, moștenirea istorică nu avea prea multă atenție. În anii 1960, a fost construită o nouă primărie, iar predecesorul său neogotic a fost demolat pentru a face loc unui drum arterial planificat care nu s-a materializat niciodată.