Loading...

Transport Bucuresti Rotterdam


Bucuresti Rotterdam
Sumar ruta
Plecare: Bucuresti (Romania)
Sosire: Rotterdam (Holland)

Info Biletetransport.ro: +40724724727 intre orele 8:00 si 23:00

Biletetransport.ro efectueaza transport de persoane in peste 400 de destinatii cu autocar si microbuz  8+1 locuri. Transportul se efectueaza in cele mai bune conditii, cu masini dotate cu sisteme de confort si siguranta de ultima generatie. Deasemenea transportul de persoane are tot timpul 2 soferi profesionisti si amabili in orice moment. In pretul calatoriei este inclus: o geanta de mana si un bagaj de 40 kg precum si o masa calda gratuita in Ungaria din partea firmei.

Grupurile de persoane care calatoresc pe traseul Bucuresti – Rotterdam beneficiaza de reduceri importante, copiii intre  2 si 10 ani au 20 {627660645d346ac6d2a7911a218f2340c0523dc82c4d390c1057e7c2a2bd6273} reducere din pretul biletului intreg, iar la 8 calatorii efectuate  cu noi, cea dea 9 este gratuita.

Transport persoane Bucuresti – Rotterdam cu plecare zilnica..

Transport persoane Rotterdam – Bucuresti cu plecare zilnica.

Transport persoane Bucuresti – Rotterdam cu plecare zilnica.

Transport persoane Rotterdam – Bucuresti cu plecare zilnica..

Informatii si rezervari:
Oras: Bucuresti
mobil/fix:  +40724724727
email: office@biletetransport.ro

Destinatii populare din Olanda :

amsterdam

Amsterdam

Netherlands capital, with canals, cycle paths & museums with works by Van Gogh, Rembrandt & Vermeer.

volendam

Volendam

Dutch town on the Markermeer Lake, known for its fishing harbor, colorful houses & Volendam Museum.

haarlem

Haarlem

Medieval city of Dutch Golden Age painter Frans Hals, art museums & a pipe organ played by Mozart.

marken

Marken

Lighthouses and fishing

Informatii utile despre Rotterdam

Așezarea la capătul inferior al fluxului fen Rotte datează de cel puțin 900 CE. În jurul anului 1150, inundațiile mari din zonă au pus capăt dezvoltării, ceea ce a dus la construirea digurilor și barajelor de protecție, inclusiv Schielands Hoge Zeedijk de-a lungul malurilor nordice ale actualei Nieuwe Maas. Un baraj pe Rotte a fost construit în anii 1260 și a fost situat la Hoogstraat în prezent.

La 7 iulie 1340, contele Willem al IV-lea al Olandei a acordat drepturilor orașului Rotterdam, a cărei populație era atunci doar câteva mii. [1] În jurul anului 1350, un canal de transport maritim, Rotterdamse Schie a fost finalizat, care a oferit accesul Rotterdam în orașele mai mari din nord, permițându-i să devină un centru de transbordare local între Olanda, Anglia și Germania și să se urbanizeze. [ 2]

Portul Rotterdam a devenit încet, dar constant, într-un port de importanță, devenind sediul uneia dintre cele șase „camere” ale Vereenigde Oostindische Compagnie, Compania olandeză a Indiei de Est.

Cel mai mare impuls de creștere, atât în ​​activitatea portuară, cât și în populație, a urmat finalizării Nieuwe Waterweg în 1872. Orașul și portul au început să se extindă pe malul de sud al râului. Zgârie-norul Witte Huis sau Casa Albă, [3] inspirat de clădirile de birouri americane și construit în 1898 în stilul castel francez, este o dovadă a creșterii rapide și a succesului de la Rotterdam. După finalizare, a fost cea mai înaltă clădire de birouri din Europa, cu o înălțime de 45 m.

În timpul Primului Război Mondial, orașul a fost cel mai mare centru de spion din lume datorită neutralității olandeze și a locației sale strategice din Marea Britanie, Germania și Belgia ocupată de germani. Mulți spioni care au fost arestați și executați în Marea Britanie au fost conduși de agenți secrete germani care operează din Rotterdam. MI6 avea principalul său birou european pe Boompjes. De acolo, spionajul britanic a coordonat în Germania și a ocupat Belgia. În timpul Primului Război Mondial, în oraș au trăit în medie 25.000 de refugiați belgieni, precum și sute de dezertori germani și au scăpat de prizonierii aliați de război. [4]

În timpul celui de-al doilea război mondial, armata germană a invadat Țările de Jos la 10 mai 1940. [5] Adolf Hitler sperase să cucerească țara într-o singură zi, dar forțele sale au întâmpinat neașteptat o rezistență aprigă. Armata olandeză a fost forțată să capituleze la 15 mai 1940, în urma bombardamentului de la Rotterdam la 14 mai și a amenințării cu bombardarea altor orașe olandeze. [6] [7] [8] Inima Rotterdam a fost distrusă aproape complet de Luftwaffe. Aproximativ 80.000 de civili au rămas fără adăpost și 900 au fost uciși; un număr relativ redus datorită faptului că mulți fugiseră din oraș din cauza războiului și bombardamentelor care se petreceau la Rotterdam de la începutul invaziei cu trei zile mai devreme. Primăria a supraviețuit bombardamentului. Ulterior, Ossip Zadkine a încercat să surprindă evenimentul cu statuia sa De Verwoeste Stad. Statuia se află în apropiere de Leuvehaven, nu departe de Erasmusbrug, în centrul orașului, pe malul nordic al râului Nieuwe Maas.

Rotterdam a fost reconstruit treptat din anii ’50 până în anii ’70. A rămas destul de vânt și deschis până când consiliile orașe începând cu anii 1980 au început să dezvolte o politică arhitecturală activă. Atrăgătoare și noi stiluri de apartamente, clădiri de birouri și facilități de agrement au dus la un centru mai „de locuit”, cu un nou orizont. În anii 90, Kop van Zuid a fost construit pe malul de sud al râului ca un nou centru de afaceri. Rotterdam a fost votată 2015 Orașul european al anului de către Academia de Urbanism. [9] Un profil de gardian al lui Rem Koolhaas începe „Dacă așezați ultimii 50 de ani de arhitectură într-un blender și l-ați împărțit în bucăți de dimensiuni de clădire pe orizont, probabil veți termina cu ceva care arăta cam ca Rotterdam.” [ 10]