Loading...

Transport Galați München


Galați München
Sumar ruta
Plecare: Galați (Romania)
Sosire: München (Germany)

Info Biletetransport: +40723342224 intre orele 8:00 si 23:00

RSCtrans efectueaza transport de persoane in peste 400 de destinatii cu autocar si microbuz  8+1 locuri. Transportul se efectueaza in cele mai bune conditii, cu masini dotate cu sisteme de confort si siguranta de ultima generatie. Deasemenea transportul de persoane are tot timpul 2 soferi profesionisti si amabili in orice moment. In pretul calatoriei este inclus: o geanta de mana si un bagaj de 40 kg.

Grupurile de persoane care calatoresc pe traseul Galați – München beneficiaza de reduceri importante, copiii intre  2 si 10 ani au 20 % reducere din pretul biletului intreg, iar la 8 calatorii efectuate  cu noi, cea dea 9 este gratuita.

Transport persoane Galați – München cu plecare zilnica.

Transport persoane München – Galați cu plecare zilnica.

Informatii si rezervari:
Oras: Galați
mobil/fix:  +40723342224
email: office@biletetransport.ro

Destinatii populare din Germania :

berlin

Berlin

Germany’s capital, with the Reichstag, Brandenburg Gate, the Holocaust memorial & Berlin Wall.

munich

Munich

Bavarian capital known for Oktoberfest, the Hofbräuhaus beer hall & the Residenz palace & museum.

frankfurt

Frankfurt

German riverside city with European Central Bank, plus Goethe House, Städel & other notable museums.

nuremberg

Nuremberg

German City known for Kaiserburg Castle, the handmade crafts of Handwerkerhof & WWII history.

Informatii utile despre München

Numele orașului este interpretat de obicei ca derivând din termenul vechi/mediu înalt german Munichen, care înseamnă „de către călugări”. Pe stema orașului este înfățișat și un călugăr.

Orașul este menționat pentru prima dată ca forum apud Munichen în arbitrajul de la Augsburg [de] din 14 iunie 1158 de către împăratul Sfântului Roman Frederic I.[1][2]

Numele în germană modernă este München, dar acesta a fost tradus în diferite limbi: în engleză, franceză, spaniolă și diverse alte limbi ca „München”, în italiană ca „Monaco di Baviera”, în portugheză ca „Munique”.[3]

Descoperirile arheologice din München, cum ar fi în Freiham/Aubing, indică așezări timpurii și morminte care datează din epoca bronzului.[4][5] În zone au fost descoperite dovezi ale așezărilor celtice din epoca fierului. în jurul lui Perlach.[6]

Drumul roman antic Via Julia, care facea legătura între Augsburg și Salzburg, traversa râul Isar la sud de Munchenul modern, în orașele Baierbrunn și Gauting.[7] O așezare romană la nord-est de centrul orașului München a fost excavată în cartierul Denning/Bogenhausen.[8]

În secolul al VI-lea și mai departe, diferite grupuri etnice, cum ar fi Baiuvarii, au populat zona din jurul a ceea ce este acum Munchenul modern, cum ar fi în Johanneskirchen, Feldmoching, Bogenhausen și Pasing.[9][10] Prima biserică creștină cunoscută a fost construită cca. 815 în Fröttmanning.[11]

Originea orașului modern München este rezultatul unei lupte pentru putere dintre un conducător de război militar și un episcop catolic influent. Henric Leul, Duce de Saxonia și Duce de Bavaria a fost unul dintre cei mai puternici prinți germani ai timpului său. El a condus peste vaste teritorii din Sfântul Imperiu German German, de la Marea de Nord și Marea Baltică până la Alpi. Henric dorea să-și extindă puterea în Bavaria prin câștigarea controlului asupra comerțului profitabil cu sare, pe care Biserica Catolică din Freising îl avea sub controlul ei.

Episcopul Otto von Freising a fost un cărturar, istoric și episcop al unei mari părți a Bavariei care făcea parte din eparhia sa de Freising. Cu ani mai devreme, călugării benedictini au ajutat la construirea unui pod cu taxă și a unui vamă peste râul Isar pentru a controla comerțul cu sare dintre Augsburg și Salzburg.

Henry a vrut să controleze podul cu taxă și veniturile sale pentru el însuși, așa că a distrus podul și casa vamală în 1156. Apoi a construit un nou pod cu taxă, vamă și o piață de monede mai aproape de casa lui, în aval de râu. . Acest nou pod cu taxă a traversat cel mai probabil Isar, unde se află acum Museuminsel și modernul Ludwigsbrücke.[12]

Episcopul Otto a protestat nepotului său, împăratul Frederick Barbarosa. Cu toate acestea, la 14 iunie 1158, la Augsburg, conflictul a fost soluționat în favoarea ducelui Henric. Arbitrajul de la Augsburg menționează numele locației în litigiu drept forum apud Munichen. Deși episcopul Otto își pierduse podul, arbitrii i-au ordonat ducelui Henric să plătească o treime din venitul său episcopului din Freising ca compensație.[13][14][15]

14 iunie 1158, este considerată „ziua de întemeiere” oficială a orașului München, nu data la care a fost stabilit pentru prima dată. Săpăturile arheologice din Piața Marienhof înainte de extinderea S-Bahn în 2012 au descoperit cioburi de vase din secolul al XI-lea, care dovedesc din nou că așezarea de la München trebuie să fie mai veche decât Arbitrajul Augsburg din 1158.[16][17] Vechea biserică Sf. Petru de lângă Marienplatz se crede, de asemenea, că este anterioară datei întemeierii orașului.[18]